Bodrogolaszi

2018. február elején kezdődött és május 29-én volt a döntője annak a környezetvédelmi versenynek, amin végül 3. helyezést ért el három osztálytársunk: Noncsi, Sziszi és Szabi. Egy 100 000 ft értékű kirándulást nyertek az osztálynak. Kiválasztottuk a helyszínt, ami Bodrogolaszira esett. Már az odaút is élményekkel teli volt, de a java még csak azután jött. Elfoglaltuk a szállást, ami nagyon kényelmes volt, a szervezők és helyi lakosok is segítőkészek voltak. Az óvodában ebédeltünk, de nem ez az érdekes, hanem amikor odajöttek hozzánk a kicsik! Nagyon sok szép képet készítettünk. Délután elmentünk Sárospatakra, ahol idegenvezető segítségével megismertük a sárospataki vár rejtelmeit, történetét. Kora este indultunk el a Bodrogon kenuval, ami nagyon élvezetes volt mindenki számára. Másfél óra kenuzás után visszaérkeztünk Bodrogolasziba, ahol este tábortűz mellett beszélgetett az osztály és megvacsoráztunk. Szombaton nem volt korai kelés, reggeliztünk, délelőtt éledeztünk, a finom kenyérlángos ebéd után pedig indultunk haza. Az egész kirándulás egy élmény volt az osztály részére, hiszen együtt voltunk és új dolgokat is kipróbáltunk.

További fényképekért kattints ide vagy a fenti képre!